امروز سه شنبه  ۱ آبان ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۱۲/۲۶- ۱۶:۳۰ - مشاهده: ۲۷۰

دیدار یکی از اتباع ایرانی سرمایه گذار مقیم آلمان با دستیار وزیر امور خارجه

در ادامه پیگیریها و اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور جناب آقای دکتر سهرابی دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با مهندس رشتچیان مدیرعامل شرکت پرشین نوش دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه پیگیریها و اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت های ایرانیان خارج از کشور روز شنبه 26 اسفند سال 1402 جناب آقای دکتر سهرابی دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با مهندس رشتچیان مدیرعامل شرکت پرشین نوش دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مهندس رشتچیان اظهار داشتند که سال 98 موفق به سرمایه گذاری در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز شده و کارخانه تولید کنسانتره انوع آبمیوه را تاسیس کرده اند. سال گذشته با خرید 13 هزار تن انواع سیب از باغات و کشاورزان موفق به انجام فعالیت های مناسب شدند. مدیرعامل شرکت پرشین نوش در این ملاقات درخواست نمود که با مساعدت دبیرخانه شورای عالی فاز دوم این شرکت با سرمایه گذاری حدود 20 میلیون دلار را آغاز نماید.

در این ملاقات مقرر گردید که اقدامات اولیه و هماهنگی با استاندار آذربایجان شرقی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های خارجی و وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال جدید صورت گیرد و به منظور تشویق جذب ایرانیان خارج از کشور آقای دکتر سهرابی قول دادند که از کارخانه یاد شده بازدید بعمل آورند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما