امروز سه شنبه  ۱ آبان ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۱۰/۲۴- ۱۱:۵۲ - مشاهده: ۱۴۳
تعداد بازدید:143 24 دی 1402 - 11:52
.

برگزاری نشست مجازی با دانشجویان شاغل به تحصیل در اروپا با حضور سردار مهری رئیس محترم سازمان وظیفه عمومی فراجا

.

بر اساس اعلام نیاز دبیرخانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در اروپا ، نشست مجازی با موضوع «بررسی مسائل مشمولین ایرانی خارج از کشور » در روز شنبه 23/ 10 / 1402 با حضور رئیس سازمان وظیفه عمومی (فراجا)، جناب آقای بیکدلی معاون کنسولی، ایرانیان و مجلس وزارت امورخارجه، آقای سهرابی دستیار وزیر و مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور، تعدادی از مدیران و کارشناسان دبیرخانه شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور و همچنین تعدادی از مدیران محترم اداره کل کنسولی برگزار گردید.

     در این نشست نمایندگان دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل درمنطقه اروپا و روسیه به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه خدمت سربازی پرداختند، و سردار مهری به اتفاق سرهنگ علیزاده و سرگرد مهدوی مطابق قوانین و مقررات جاری توضیحاتی ارائه نمودند.

سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی در این وبینار به دو قانون مهم ذیل اشاره نمودند:

1) نخبگان داخل و خارج از کشور با انجام طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی و یا با همکاری شرکتهای دانش بنیان می‌توانند خدمت سربازی خود را به سرانجام برسانند.

2) طبق فرامین مقام معظم رهبری مشمولین با بیش از 40 سال سن که دارای 3 فرزند باشند و مشمولین که کمتر از 40 سال سن داشته و دارای 4 فرزند باشند از خدمت سربازی معاف هستند.

لازم به ذکر است در این جلسه جناب آقای عباسی معاون محترم ثبت احوال کشور نیز حضور داشتند.

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما