امروز سه شنبه  ۱ آبان ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۰۸/۲۸- ۱۴:۴۳ - مشاهده: ۵۳۱
تعداد بازدید:531 28 آبان 1402 - 14:43
.

حضور دکتر کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضاییه در دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور

-

معاون بین الملل قوه قضاییه صبح روز یکشنبه مورخ 1402/08/28 در دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور حضور یافت و با دکتر عبدالله سهرابی دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور ملاقات نمود.

در این نشست کاری و  صمیمی جناب آقای بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان و دبیرکارگروه کنسولی، مدیر کل کنسولی وزارت متبوع و آقای دکتر رشیدی مدیر کل بین الملل قوه قضاییه حضور داشتند در این دیدار مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی ایرانیان مقیم خارج از کشور و تسهیل گری این امور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در این ملاقات  معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزیر امورخارجه در خصوص ضرورت همکاری و همدلی بین دستگاه قضایی و دبیرخانه شورایعالی ایرانیان و استفاده از همه ظرفیتها های حقوقی ، قضایی و کنسولی در حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور و سایر اتباع خارجی مقیم و حل و فصل مشکلات زندانیان و محکومان و استرداد مجرمین تاکید نمود و خواستار تداوم این همکاریها شد.

آقای دکتر غریب آبادی رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه اظهار داشت حضرت آیت الله  محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه در جهت تسهیل گری و کمک به حل مشکلات قضایی و حقوقی ایرانیان خارج از کشور تاکیدات مستمری دارند و هدف از تشکیل این جلسه تسریع در این امور می‌باشد

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما